Saturday, February 26, 2011

Night of Splendour

Hyeee..lama aku x update blog ni..Tapi hari ni ada entry yang baru nk aku share ngan semua...Apekah "Night of Splendour" ini?


Tengok nama pun dah tau grand kan...Malam semalam telah berlangsungnya Dinner Intaff Night of Splendour yang bertemakan Oscar gteww di Hotel Park Avenue, Sungai Petani. Satu dinner yang sangat grand dan menarik dan ucapan tahniah kepada pengarah projek dinner ini iaitu member ku sendiri Bunny.

Dressup aku malam tu simple je..Tapi menepati tema Oscar yang gah iteww.

Aku bersama Adam Lembert...matilarrr...
Majlis pada malam itew terasa seperti berada di Grammy Award kaedahnya..dan kebanyakan tetamu berpuas hati dengan bayaran RM 9+++....hahaha..mampu? Siap dapat tido lagi kat hotel ni.

I menang awards uallsss...(feeling Lady Gaga)
Walau apapun, aku berpuas hati dengan dinner ini dan akan menjadi kenangan aku bersama rakan-rakan yang lain.

No comments:

Post a Comment